Hello everyone! On Thursday, June 6, we plan to launch a mixed fusion event with a new champion: The Incarnate.
- Faction – High Elves
- Rarity – Legendary
- Type - DEF
- Affinity – Strength
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Dans le monde de Teleria, l’Incarné est un soldat parfait et un être immortel. Sa seule raison d’être est de servir de gardienne et de guerrière résolue à l’Arbitrator, un devoir qui se reflète dans ses compétences, qui débloquent des capacités supplémentaires lorsqu’elles sont toutes les deux dans votre équipe. Elle rejoindra docilement votre Arbiter dans l’arène ou lors des combats contre l’Hydre. Cependant, même lorsqu’elle n’est pas associée à l’Arbitre, l’Incarnée reste une championne redoutable, capable de s’imposer et d’apporter une contribution précieuse à votre équipe de champions.

L’A1 de The Incarnate attaque deux fois l’ennemi, avec une chance de provoquer sur les deux coups, ce qui fait d’elle une candidate idéale pour provoquer the Decomposition Head. De plus, lorsque l’Arbitre est touché, l’Incarnée a une chance de contre-attaquer.
A2 l’amènera à attaquer tous les ennemis et à leur retirer tous les boucliers et un buff aléatoire. Ensuite, elle protégera son équipe avec l’amélioration [Bouclier] en fonction de sa DEF. Cette compétence est particulièrement utile contre la Tête de la malice ou les ennemis à fort bouclier dans l’Arène.
L’A3 de The Incarnate fournit un combo [Allied protection] and [Reinforcement] reliable for all its allies.
She also owns two Passives, each with its own CD.
The Incarnate Skills of RSL
Attack the intruder
Attack an enemy twice. Each hit has a 30 % chance of placing a debuff [Provocation] for 1 turn.
Has 10 % counter-attack chance when a Arbitrate is struck. Occurs once per strike.
- Lvl. 2 Damage +5 %
- Lvl. 3 Damage +5 %
- Level 4 Buff/Debuff chance +10 %
- Level 5 Buff/Debuff chance +10 %
Formation: Phalanx | CD = 4 turns
Attacks all enemies. 75 % chance to remove all buffs [Shield] and 1 random buff to all enemies.
Then place a buff [Shield] on all allies for 2 turns. The value of [Shield] is proportional to the Champion's DEF.
- Lvl. 2 Damage +10 %
- Lvl. 3 Damage +10 %
- Level 4 Buff/Debuff chance +10 %
- Level 5 Buff/Debuff chance +15 %
- Lvl. 6 Cooldown -1
Defensive Measures | CD = 5 turns
Place a buff [Ally Protection] 50 % on all allies except this Champion for 2 turns.
Also places a buff [To reinforce] 25 TP27T on all allies for 2 turns.
- Lvl. 2 Cooldown -1
- Lvl. 3 Cooldown -1
Crisis response | CD = 4 turns [Passive]
Increases this Champion's NEP by 20 points for each buffed ally [Ally protection].
When killed, resets the cooldown of the skill Fate's call for the Referees allies. If several Champions in the team have this Skill, the effect will only be activated once.
Supreme goal | CD = 4 rounds [Passive]
Increases this Champion's RES by 20 points for each buffed ally [Ally protection].
This Champion will also receive 20 % of damage from allied Arbiters. If several Champions in the team have this Skill, this effect will only be activated once.
If an allied Arbiter is about to be killed by a critical hit, grant it a buff. [Invincible] for 1 turn. If several Champions in the team have this Skill, the effect is activated only once.









Oh c’est une bonne idée ça ! J’avoue que ça m’aguiche ^^
What idea?
To release a new champion that combines with one that everyone can unlock for free
Ah yep yes not wrong 🙂